Saturday, April 2, 2011

cuti story!

Akhirnya,sampai mase untuk aku balik semula ke melaka.
tamat semua program cuti hujung minggu aku.
tapi aku tetap rase puas,sebab dalam masa dua hari aku dapat main skateboard sepenuh masa.
dari bangun tidur sampailah dah nak tidur .
macam hari-hari yang lepas,seperti biasalah aku pergi dengan safiq dan juga reyyno.
tapi untuk kali ni putrajaya challengge park tak ramai orang.
tak tau kenapa.mungkin ramai yang pergi ke shah alam x-tream park,sebab ade event at situ..
dowang turut serta game dekat sane kot..


ini kickflip turun tangga yang agak tinggi lah jugak.
benda ni na landing sangat susa..salah landing nanti tangan yang patah.


ok..ini FS 50-50(fixie slide).
nak buat ni kene pandai buat ollie tinggi.


ini FS 70-30.huhu
lebih kurang macam tadi jugak..
bezanya ini 70-30 dan reyyno yang buat.


ini tired seat..ha3
dah penat,rehat lah pulak sambil snap picture..he3

itu je setakat ini.bagi sesiapa yang berminat untuk turut serta dalam sukan lasak dan x-tream boleh lah pergi ke putrajaya challengge park(PCP).
dekat sana macam-macam ade..rollerblade,BMX,mountain cycle.lead climbing pun ada.

No comments:

Post a Comment