Saturday, March 12, 2011

Lepak nan Reyyno&capik!

Hari ni aku pergi lepak kat taman cabaran dengan reyyno&capik..
Aku pun baru balikcuti mid sem,belum ape-ape lagi da lepak..
kiteowang pegi nek mini cooper capik..Da lame sbenarnye aku ta p lepak
ngn dowang n maen skate ni..so,petang too aku maen skate sampai kol 10 malam la..
lepas gian punye pasal..haha..na upload gambar pon ta sempat la..
camera dkat reyyno..dkat sane mber2 putra pon turun b'aksi jgak la..
tapi aku selutt,ade sowang brader nie lah..amy nme dye..dye maen mmg care larh..
wat ollie bole ttup mate la senang cte..da pro too,aku engat law tony hawk maen ngn dye pon
saing2 jgak larh..haha..t aku dapat memory at reyyno aku upload la gmbar dye ollie..
kowang tgok bpe punye tinggi dye angkat deck..huhh!!
mmg best la dapat maen ngn dye..
nty free aku na turun agy larh..kot2 pak din plak ade en,lagy care..ha3

No comments:

Post a Comment